fotod-45Spordimassaaž on mõeldud sportalstele, harrastusportlastele ning kõigile teistele kes tunnevad, et vajavad spordimassaaži lihaspingete vähendamiseks.

Spordimassaaž sõltub sportlase eesmärkidest, treeningute eripärast ning treeningperioodist (ettevalmistav, taastav, vigastusest taastumine jne). Spordimassaaži käigus kasutatakse vajaduselt tugevamaid vajutusi lihaste tõdvestamiseks, venitusi kindlale kehapiirkonnale ning sügavamat lihaste mõjutamist.

Spordimassaaž kestab 55 minutit või 85 minutit, massaaži käigus kasutataks looduslikke massaažiõlisid. Spordimassaaž 55 minutit keskendub ainult kindlale probleeme põhjustavale kehapiirkonnale. Spordimassaaž 85 minutit hõlmab kogu keha üldmassaaži.

Kombineerides oma treeningud regulaarsete spordimassaaži protseduuridega paraneb sportliku inimese treeningvõimekus, kiireneb taastumine ning paraneb sportlik sooritusvõime.

 

 

fotod-46Spordimassaaži liigid:

  • Taastav spordimassaaž – kiirendab sportlase füüsilist ja vaimset taastumist peale pingelist sportliku aktiivsust
  • Parandav spordimassaaž– leevendab sportlase kergemaid vigastusi ja sportlase jõuetust
  • Rehabiliteeriv – soodustab raskematest vigastustest taastumist
  • Säilitav – kiirendab sportlase taastumist pingelistest harjutustest, parandab alanenud treeningvõime seisundit ja aitab säilitada optimaalset tervislikku seisundit
  • Võistluste perioodi aegne – aitab sportlasel ettevalmistuda või taastuda võistluse tingimustes.

Vastunäidustused:

  • põletikulised haigused
  • kasvajalised protsessid
  • südame-, neeru-, maksapuudulikkus
  • akuutsed traumad, luumurrud
  • nakkushaigused
  • tromboosi või emboolia oht